16 April...

Morgonen började lagom segt, skönt att ha sovit lite iaf, men sen kommer man till skolan vi va sammanlagt bara fyra elever på matte lektionen idag, gick igenom sannolikheter jag börjar fatta nu :P (äntligen)
Sen gick jag o skruva mig för mötet med Monika osv men det gick bra och hon skulle kalla dit Kajsa senare idag..
Jag stå-solade idag med Isabell fast hon körde hederlig ligg-solarie det va läskigt de 3 första minuterna sen började jag slappna av men jag fick skit musik så det underlättade inte situationen direkt, sen mot slutet ville jag bara att det skulle gå över... (väggarna krymper) ska ta det nästa gång också de är ju trots allt bra övning för mig att stå i trånga utrymmen!

Åkte hem, vad finns inte i brevlådan om inte min studentmössa! på och prova direkt tycker inte att jag passar i den formen av mössa men va fan det blir nog bra endå! :D Körde till Solna och runt lite med pappa han skulle hämta något på Malmbergs bla bla .. Hem sovit, ätit, diskat och nu e jag här.. får se när han loggar in på msn eller om det inte blir av.. hur som helst mår lite bättre idag bara att jag har en helt sjuk träningsvärk som är skön på ett sett eftersom man känner att man gjort något :) Beställt lite sommar kläder också som kommer nästa vecka och det blev lite uppdelat eftersom allt inte fanns i lager så under Maj :D

Imorgon blir det att jobba igen, det behövs nu när det är skivor och lite sånt ... slutar 14 och min sista lektion som är viktig börjar 14.05 så mamma kommer och hämtar mig och kör dit mig blir lite sen men hellre de än att inte komma alls, behöver bättra på min närvaro lite grann om man säger så!



147 mannen !


Guld studenten!


Hit tvinga min kära pappa att gå in i ! fyyy faaaaan!!


Och just såhär känner jag just nu .. jag behövde din bekräftelse och det känner jag av idag att jag mår bättre nu när du svara svart på vitt, tack Bullen! (:

Kommentarer
Postat av: Maria

HAR DU GULD PÅ DIN MÖSSA?

2009-04-16 @ 20:13:49
URL: http://bobbylong.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha ! :D jaa, eller det är skyddet jag köpte till :D

2009-04-16 @ 23:18:14
URL: http://ihuvudetpaselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback