allt och ingenting..

Idag har jag tänkt på en massa saker, vad är värt att bry sig om egentligen?
Varför ska jag ta på mig massor av saker som jag inte ens orkar med..
varför kan jag inte bara säga nej till folk!? Det är nog en positiv men samtidigt min negativa sida som jag har... 


Saknar kärleken kan jag ju konstantera också.. någon att dela allt med, men framför allt närheten att bara få kramas och umgås med varann, blir lätt kär tror jag men det är nog att jag blir kär i kärleken och inte
i personen .. har jag blivit för kräsen ? jämför allt och alla med honom .. ( du vet vem du är ) nästan 3 års kärlek och bråk ibland men det finns ju talesättet att kärlek alltid börjar med bråk .. Saknar dig något så fruktansvärt orkar inte höra mera negativa saker om dig från alla andra, för mig var du allt som ibland sårade mig men gjorde mig ändå till världens lyckligaste flickvän mesta dels av tiden vi hade med varandra .. Varför skulle de behövt bli som det blivit mellan oss? Vi beter oss som främlingar mot varandra, som att vi inte känner varandra alls längre men mycket förändras när man inte umgås lika mycket som innan.. är ju ändå sen September 08 som det tog slut och nu ere redan April.. och min födelsedag närmar sig känns som om jag fyllde år igår när vi gick ut hela släkten och sen drog vi vidare.. man glömmer bort det negativa rätt fort och minns allt det positiva man gått igenom. Hade jag inte åkt på kryssningen för 3 år sen hade vi aldrig träffats, funderar mycket på det hur hade jag haft det idag då? men samtidigt så vill jag inte tänka så för med dig har jag upplevt så jälva mycket!  Vissa kvällar vill jag ha dig tillbaka men andra så är det, det sista jag vill!
Kommer alltid att älska dig, kanske inte som förr men du finns alltid kvar i mitt hjärta.. synd bara att vi sårade varann så pass mycket som vi faktiskt gjorde.. 

Älskar dig Bullen!






Bilder från min födelsedag förra året ........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback