Födelsedag!

Den har varit sådär, har inte brytt mig så mkt längre, som man brukade när man var mindre. Växt ifrån det där att man MÅSTE bli firad!  Haft familjen här idag, ska bli firad mera på Lördag, mellan syrran åkte till Barcelona imorse, lyllo!
Men fick bästa Happy Birthday mms:et när jag vaknade lyssnat ett x antal ggr nu :)

Senare va jag ute lite med Carro och Yashar, jag e helt slut orkar inte nångonting av mitt liv längre, inte lycklig någonstans och det drar ju ner en totalt... Pratade mkt med Damla igår om allt som hänt och är just nu, hon fick en liten typ " Aha " upplevelse varför jag är som jag är ibland... skönt det iofs men samtidigt så vill jag inte prata med för många heller! En viss person som skulle med ut idag hörde inte av sig heller, lite smått irriterad på det också men skit samma hade det bra endå, orkar inte lägga vikt på småsaker men blir samtidigt arg på mycket snack liten verkstad!

btw så kom jag nu på att jag inte tagit en enda bild idag .... tråkigt, för jag lockade håret i 3 TIMMAR för att bli lite si sådär extra fin idag, och lagt en fin make-up men får ta nya på Lördag... lite komiskt är det för jag färgade håret brunt för "det var så länge sen" nu när jag kolla korten från förra året är jag brunett på min födelsedag också :P

Fått många gratulationer idag, tack snälla till er alla som grattat mig! (:

Måste sova nu ska upp runt 6 tiden och leka med denna lilla busfia!  :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback