För att du finns!

Jag tycker om dig, och du påverkar mig på ett positivt sett.. hade jag inte pratat med dig igår och idag så hade jag inte orkat gå till skolan idag och tack vare att du får mig på andra tankar så kan jag somna, inte för att jag sovit länge men mer än de senaste dagarna det har varit så jobbigt!   Med tanke på att det är våran årsdag idag (3 år sen vi blev tillsammans) orkade jag inte åka o träffa nån, nästan så jag inte tänkte vara barnvakt vilket jag tog mig ork till iaf!
Vi prata om döden idag i skolan då brast det för mig och Emelie så vi sprang ut, sen kom kurator Carola o prata med oss, som ledde till samtal med bitr rektor Monika... som senare ledde till att vi ska på möte igen imorgon så jag missa engelskan som jag behöver gå på.. men samtidigt är det här viktigt att ta upp.. !
Emelie fick sin mössa idag och min är på väg vi ringde till ABC-gruppen idag så :)




Tack för att du finns Emelie! älskar dig <33

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gumman, jag älskar dig också! Alltid du och jag! <33

2009-04-16 @ 22:54:40
URL: http://lindholmaren.blogg.se/
Postat av: Sara

Alltid!

2009-04-16 @ 23:18:57
URL: http://ihuvudetpaselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback