Grillning..

Idag har det varit full rulle, skurat altanen, utemöblerna, fixat grillarna, och tvättat som fan!
Hunnit med en hel del faktiskt och ganska nöjd.. Trots att jag knappt sovit i natt igen, började tänka en hel del vid 04 och fick världens magknip mådde så jävla illa och ont gjorde det både i magen o i hjärtat..
När jag vakna tänkte jag direkt på dig och lite små saker och senare idag fick jag sms av dig och det stod exakt det jag tänkte imorse, lite små komiskt var det måste jag säga! .. Måste sätta fart med skolarbeten nu fast det tar emot men har inget val längre  idag är de 52 dagar kvar till studenten ! fan va nice men vill att de ska vara över, samtidigt som jag ville att du skulle komma på skivan så kan du inte, förstår det, och dessutom gick jag aldrig på din vilket jag sjukt ångrar .. sen påminde du mig än en gång om din student .. Förlåt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback