Helg!

Äntligen ... efter helgen fortsätter en veckas lov och dessutom min födelsedag :)

Ända negativa är att det är prov första timmen direkt efter så de blir att plugga på lovet, hon är nämnligen hård med betygen ...

Igår fick jag tillbaka samprovet, G+ hon ska fan ha styk den kvinnan! de som inte ens pluggat fick G och när man räknar poängen så har jag nästan full pott och nästan 20 poäng mer än vissa andra ... ^^

Nog om henne blir bara så jävla arg när man tänker på henne! Senare kom när jag kom hem hade syrran städat mitt rum så jag slapp fan va skönt asso, gick ut på promenad med Richard o Jimmy.. var ett tag sen jag träffa dom eller speciellt Jimmy, ( skolavslutningen i 9an ) så skönt vårväder så varför inte en promenad i solen ?
Syrran hämta mig så vi åt middag sen vare hem o städa o göra sig iordning för Carro och Yashar Rille Jimmy och Sebbe skulle komma på en chillkväll .. blev ganska lyckat måste jag säga förutom på slutet nakenchock och sprit överallt .. ^^ sen var det ett måste att prova på att bada i mitt badkar för två men det var ingen som ville bada med fylle nakna Rille haha! sen vare att städa undan lite och sen vare till att dejta kudden.. somna samma sekund jag nudda den sjukt skönt..

Carro jobbar idag, men hon har redan slutat kanske kommer förbi ikväll med nu när jag äntligen är ensam hemma!
Händer ju inte direkt ofta kan man ju tillägga! Sen blir jag så irriterad på folk som säger hela tiden att när vi ses bla bla bla sen vågar dom inte komma iaf ... mycke snack liten verkstad!

Ska försöka läsa lite idag annars kommer  det bara ligga o släpa och det blir akut läsning i slutet på veckan men så säger jag alltid och det slutar alltid med akutläsning men vi får väl se ..

Bryggt kaffe nu så tjingeling ha en skön Lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback