I deny the truth and believe a lie!

Fred Lycka Sanning....
gjorde den med dig, du var så omtänksam och kärleksfull men inget av det där finns kvar hos oss..

Fick sms av Emelie igår och idag som betyder väldigt mycket för mig som ex

- Mm men där ser du, jag har alltid sagt att det ska vara du och tim.

- Tönt hon är som tagit det från oss ;) men jag vet att det ska va ni 2, du var glad med honom :) jag tror ni kan få det att funka igen.
Bullen vill nog det också egentligen! Om du tänker på allt som han har sagt till dig hjärtat. <3


Så löd två sms från min prinsessa men det blir nog aldrig så eftersom ja du vet ................................................................................!!


But tell me does she kiss
Like I used to kiss you
Does it feel the same
When she calls your name
Somewhere deep inside
You must know I miss you
But what can I say, rules must be obeyed



Kommentarer
Postat av: Emelie

Älskade sara! Ge inte upp, det man vill ha får man oftast kämpa för tyvärr! Jag kommer vara vid din sida under tiden! Ge inte upp! Under kan ske när man minst anar det! Jag älskar dig hjärtat! <3

2009-04-15 @ 00:41:16
URL: http://lindholmaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback