Lill lördag..

Kände igår kväll jag måste bara få sova uuut.. mejlade in min historia uppgift så att han ser att jag gjort den iaf, och sjukänmälde lektionen fast kom iaf fast 40 min sen typ ingen var där stackarn asso! 1 av 4 som har giltlig frånvaro iaf men men ...  Hade knappt pluggat men tänkte gör det iaf och gör om det sen istället för att inte göra något alls.. såg klart filmen typ.. key west. Den va sjukt bra fick riktiga tillbaka blickar till skåneland man fylldes av glädje, sen folk sitter o kommenterar att jag sitter och ler hela tiden när dom pratar bara för att dom inte förstår när dom svänger på "R"en. Jocke dog av en överdos 1997 och var bara 17 år gammal hans vän dog också av en överdos 1år senare, de som gör filmen var vänner till grabbarna.. I slutet jag stor bölade och tårarna sprutade, min lärare blev så förvånad, sen säger hon, ja men den va ju gripande och man får ju egna tankar själv.. Ensam satt jag där o torkade mina tårar.. blödig eller inte aja, inte rädd för att visa att jag blir påverkad! Måste sätta igång med Svenskan men orkar fan inte asso suck.. Grillat har vi gjort idag och druckit massa vin, själv håller jag mig till always coca cola, ska plugga på Lördag ^^ fast behövs iofs. Idag blev jag påmind om att det är Valborg nästa vecka helt totalt glömt bort det men men ....

Sen ett litet tillägg... Vänta på mat är fan inte mänskligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback