Plugg och tatueringar...

Idag gäller det att ...... göra min uppgift om franska revolutionen, plugga på sjukvårdsprovet jag har imorgon samt svenska bokens uppgift ska vara klar och mejlad till Anna imorgon och till Torsdag ska Engelska uppgiften vara klar och på Fredag ska jag jobba och sen åka till sista lektionen ...

Lagom stressad, sen att folk i min omgivning inte heller mår speciellt bra gör mig stressad, pengarna ska in och betalas till skiva och flak....

Dagen har varit ganska bra, däckade igår vakna av att alla jag pratat med loggat ut så de va bara logga ut o stänga av och fortsätta sova, sjukt skönt.. Vi kollade på dokumentär film och f d missbrukare och sen en film om ungdomar i skåne som missbrukar, en verklighetsbaserad film sjukt bra synd bara att han dör.. men inte sett klart filmen den heter " typ.. key west " sen prata vi om EU alla jag frågat vet inte om att vi ska rösta den 7 juni .. ^^ och att victoria gifter sig den 19 juni 2010 alla hotell och vandrarhem och sånt dylikt är redan fullbokat för att få se dom vinka lite... samma datum som sina föräldrar gifte sig men men nog om dom.

Tatueringar ... vill tatuera in blommor på ryggen som betyder något, har funderingar på Blåklocka, iris, kaprifol, körsbärsblommor eller orkidéer.. eller också liljor men det förknippas ofta med begravning får se ..  

     

Blåklockan - Beständig kärlek, följ ditt hjärtas röst.
Iris - Du har sårat mitt hjärta.
Kaprifol - Tvivla ej på min kärlek.
Körsbärsblommor - När skall du besvara min kärlek.
Orkidéer - Endast du kan nå mitt hjärta.

Vit lilja - Vem kan skilja oss åt. Oskuld.
Gul lilja - Jag vill veta mer.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback