Söndag! och studentbilder...

Blev en rätt skön Lördag faktiskt var så jävla trött efter Fredagen så jag behövde sova men icke .... Vi kollade på Juno och den handlade om en 16 årig tjej som blev gravid och ville adoptera bort barnet till ett par, men de skulle separera på slutet ... mer än så kan jag inte säga... Alla somna utom jag som satt o grät och skratta när bebisen sparka där i magen, blir så sugen själv!


Marie Antionette var as bra faktiskt! ska se den igen och föra ner lite anteckningar eftersom vi aldrig får en film att se bara sådär ... blir säkert prov på den och jag måste ju lämna den vidare så måste se den imorgon så jag kan ge den till Emelie..! Men just nu så sitter jag på facebook och Adams ex är på mig som en liten huligan fjortis, att dom orkar !
Verkligen söker efter bråk, kan hon få om hon så gärna vill men varför bry sig om någon man inte ens känner, sett eller pratat med!?

Sitter och pluggar lite körkortsteori har läxa till imorgon, då jag ska köra hoppas på sol, bara den inte är bländande:)
Mamma och jag kollade igenom bilder till blivande studentkort, fanns jätte många roliga och bra men antingen var de för mörka eller tagna för långt ifrån :(

Bullen hörde av sig idag också, kom som en liten chock men ändå lite roligt att han gjorde det :)
men nog om det, åkte aldrig iväg i helgen som ni märker men jag hade kul iaf!


Var ett förslag men blev inte den vinnande bilden...



Den här blev det, och kommer att skickas in imorgon av pappa :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag älskar och saknar dig twilling <3

2009-04-09 @ 14:11:22
URL: http://lindholmaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback