Söndag..!

Heeelt slut, jobbig arbetsdag allt blev felvänt men tog mig igenom det, promenerade hem skönt men jobbigt att andas med all björkpollen. Gått igenom vad som ska handlas och göras inför studenten som närmar sig  har tuusen uppgifter att göra och ska vara barnvakt imorgon kväll och på Tisdag är det Karins skiva sen ere Valborg på Torsdag .. Hade fel skor idag när jag gick hem harde skit ont i mina trampdynor så jag vill skrika när jag går, ändå gick jag med Karin till Tuna och hem igen.. Kollat igenom en massa gamla bilder idag :/ pratat med gamla vänner också känns lite splittrat ............


Varmt eller kallt?
Vitt eller svart?
Sommar eller vinter?
Katt eller hund?
Stad eller landsbygd?
Chips eller popcorn?
Rock eller blues?
Dyrt eller billigt?
Coca Cola
eller Pepsi?
Fotboll eller Hockey?
Bada eller duscha?
Jeans eller kostym/dräkt?
Blond eller brunett?
Äpple eller päron?
Ryggsäck eller väska?
Pizza eller sushi?
Bok eller film?
Fredagkväll eller lördagmorgon?
Kaffe eller the?
Göteborg eller Stockholm?
London eller NewYork?
Morgon eller kväll?
Choklad eller lakrits?
Salt eller surt?
Ordentlig eller slarvig?
Lycklig eller olycklig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback