studentbiljetter...

Adam och Jocke va precis här o köpte biljetter till min skiva, trodde det skulle bli en snabbvesit så orka inte göra mig iordning men ....... från sex till nu, prata om allt mellan himmel och jord!
Sjukt roliga kommentarer .. man får liksom se en helt annan sida av honom som man inte är van att se sen också lite bekräftelse om misstankar man haft och lite annat .. 

Ja från förra inlägget så har jag inte läst någonting alls hahah! jag börja kolla på en film vi har i läxa Marie Antionette heter filmen, suck tänkte jag när den började med ...... Kung Ludvig den 16 bla bla bla snark men den visar sig vara rätt så bra faktiskt den är på en timme men folk hör av sig hela tiden så det blir till att pausa eller spola tillbaka sen när Adam o Jocke kom fick jag stoppa och jag började att se filmen vid 4 och nu e den halv 9 hahha! lite komiskt. Iaf ska se klart filmen nu sen kommer Carro och Yashar förbi ikväll då vi ska se film o bara softa ...


Hörs sen!




Bild på Marie Antionette med hennes barn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback