Var det så smart...!?

Lördagen började med att Dorothea väcke mig o vi lekte med lite saker, sen hjälpte hon mig att städa klart min garderob.. sen gick hon till lekparken med Mormor och jag började gör mig iordning, skulle hämta upp Johanna i stan, hon hade varit på Aloe Vera kurs.. sen bar det  av mot Järfälla när jag åker förbi Karlberg började alla minnen komma upp i mitt huvud försökte att bara kolla ut genom fönstret sen ju längre jag kom ju jobbigare blev det, och runt Spånga då får jag sms av honom, (fattades bara det) tänkte jag... När jag sen reser mig upp för att kliva av vem reser sig inte samtidigt om inte DU.. Båda stelnade till av en liten chock (här har vi suttit och smsat med varann när vi ändå va på samma vagn) spärrade upp ögonen o ba Hej.. lite stelt sådär, kände direkt hur det högg till. Ville bara slå din nya men la bara på ett leende och presenterade mig .. Märkte direkt lika bra att säga vad jag gör här... men det blev ett drama, med elaka ord......... Sen att du tror det du tror är lite synd men jag hade trott exakt samma så finns ingenting att säga om saken MEN du vet mycket bättre än så och mina sms till dig är verkligen det jag känner! Ja vill bara stryka henne! Pratade med lite kompisar under kvällen som tyckte varför ska du bry dig liksom du har ny tjej.. men förstår dig också.. samtidigt så satt jag o grät över dig medans han försökte lite snällt att säga att jag inte ska bry mig om det du säger .. men hur lätt är det!? Johanna hämtade mig sen så idag har vi varit i Järvastaden och kollat på lägenheter, parhus samt radhus... och vi har även lekt i lekparken.. den va lite extra rolig inte som alla andra och Dorothea tyckte det var jätte skojsigt! Jag kan liksom säga såhär så det underlättar för dig att förstå mig, jag är villig att tatuera in ditt namn på din kropp så mycket betyder du för mig.. skulle skita i alla andra finns bara en!! Pratat med en kompis om saken och han säger ge det en chans går det inte så måste du gå vidare och det är på riktigt!

Stellan sa också idag att varför åkte du för!? var du verkligen så smart nu Sara, tänk på vad ni har gått igeonom!? Kändes skönt att höra det samtidigt blev jag förvånad att det kom från just honom ... Sen sas det en hel del till och det vill jag inte lägga ut här ..  



Lagom roade på visningen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback