Var o hämta ut mitt körkort igår..

Jämförde med ID kortet säger bara haahahahahaaaa!!!



Hämta upp Karin idag i Södertälje, åkte förbi körskolan för att visa körkortet men dom var ute o körde med andra så när vi ändå var i Tullinge passa vi på att säga hej till morfar en "snabbis" blev nästan 2.5 timme men vi hade trevligt och kom in på samtal som sveriges kungar :) bl a

Imorgon är de beställning på att hämta syrran på jobbet och vara barnvakt på Torsdag mer eller mindre.
Får se vad som hittas på...

Väntar på att en rolig människa ska sluta jobba just nu hahaha nej men gör annat också. Inte så speciellt trött heller men imorgon ringer Karin o väcker mig vi ska "leka" något


Hare gött!

Jag - Karin - Syster


Karin & Jag utanför Ice bar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback