Can't buy me love !



Idag har jag hunnit med en massa och lite till (=

Vakna åt frukost med alla vid 06.30 sen sov jag lite till körde först till plantagen sen till clas ohlsson vidare till donken som ledde till att plocka fläderblommor (pappa gjorde) sen vidare till Tullinge och Mika körde runt med honom och han lurade mig en hel del blev alldeles knas i bollen..

Efter det åkte jag till Tekniska högskolan för att möta upp min ena syster och hennes knott gick till Odenplan .. (för att möta henne) tillbaka samma väg mötte upp syster nummer 2 vid Tekniska högskolan (Vallhallavägen) tog tuben in till slussen vaccinerade mig, Dorothea fick en Dora ballong av syrran hon skrek till när hon fick se alla syrgasballonger...

Vidare gick vi till kungsan åt lite där och vidare upp på Sveavägen tog resekataloger fast vi kom precis i stängning hann ta alla förutom till Solresor, gör inte så mkt, sen promenerade vi till Hötorget köpte lite blommor och frukt, mys!

Fick så ont i mina hålfötter så vi tog tuben till S:t Eriksplan därifrån bussen till Solna (blåa linjen går ju inte) En liten kille (ca 14, 15) fick min systers  "24 timmars kort" hans mobil hade dött och han kunde inte ta sig hem och fick tyvärr inte åka med bussen men då kom hon på JUSTE!  "Jag köpte ju kort" (hon åker annars gratis med barnvagn på bussen) Vänta du kan få mitt kort! han började gå så sa han va pratar du med mig? vi ba här han ba tack snälla ere säkert hur gör jag med den här? Du visar upp den bara =) t o m busschaffören blev glad =) Dagens goda gärning =P sen myste vi mer hemma, badade, målade naglarna och allt sånt som små tjejer gillar kollade på någon teknad film med djur, Bondgården tror jag om jag inte minns heelt fel =P

Imorgon ska jag med pappa på utflykt får se vart det leder vi tar med oss picknick... (Jag ska övningsköra!)


Later

Kommentarer
Postat av: Tina

Va gulligt gjort att ge bort kortet :). Lät jätte mysigt alltihop. <3

2009-06-24 @ 11:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback