Det är över nu..!

Tänkte jag att jag skulle skriva några rader eftersom jag inte har orkat göra det på ett tag ...

Just nu stor städar jag mitt rum och slänger en massa saker, kan säga att jag rensar ut dig ur mitt liv!
Någonstans där inne älskar jag dig kommer alltid att göra men hatar dig samtidigt.. orkar inte med saker längre allt ska bara bort!

Ska börja om på nytt från och med imorgon då är allt borta, kan inte börja förns du försvinner från mig, du har hängt med hela tiden fast vi gjort slut men nu finns det ingen som helst anledning till ha dig kvar, efter allt du gjort och ljugit om ..

Visst jag gjorde en tabbe för inte så länge sen men (varför ens bry sig när vi inte varit ett par på fler fler månader!?)
Du kan inte ens svara mig på den frågan.. så typiskt dig.. Önskar dig all lycka till i fortsättningen, jag är trots allt inte en
hatisk människa!


Kanske lägger upp lite bilder på när allt e klart!

Later *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback