För jag har tagit studenten, fy fan va jag é braa!!








Hade skiit kul igår redan från morgonen men sen på kvällen tog tröttheten ut sin rätt men fan jag kämpa på iaf!

Blev lagom dragen, ingen ambulans de här året.. hade lagom bra väder hade ju kunnat vara lite bättre men det regna iaf inte och det ska man vara extremt tacksam för!

Mamma Op, Maria Sandum och Kjellis sjöng för oss i Op snittsat ihop en vacker låt och vi alla blev riktigt berörda!

Fina ord fick jag skrivet i min mössa från dom också ;D

Saknar redan allaaa!!! Men fy fan va bra det känns.


Kommentarer
Postat av: Susan

Haha! Du har snott bilderna från mig haha.

Kommer att sakna dig Sara!

2009-06-04 @ 23:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback