Mundiarrée

Senaste:
1. Senaste meningen du sa: Jaja
2. Person som du pratade med: Micke
3. Du fick sms av:  Nathalie
4. Du kramade:  Mohamed

Idag:
5. Kläder: Mjukis
6. humör: orolig

Imorgon:
7. Är det: torsdag
8. Planer: Jobba

Favorit:
9. Nummer: 4 & 9
10. Färg: blå
11. Årstid: Sommar

Frågor och svar:

12. Saknar du någon? Ja
13. Humör för tillfället? Orolig
14. Det första du gjorde imorse? stängde av väckarklockan
15 Vad åt du sist? Ugnstekt falukorv med potatis
16. Vad irreterar du dig på? När folk inte förstår
17. Vem tänker du på just nu? En vän
18. Tror du personen tänker på dig med? kanske
19. Vart reste du sist?  Bulgarien
20. Vad gjorde du igårkväll? va ute med mohamed
21. Liknar du din mamma eller pappa? Pappa
22. Ler du ofta? Ganska
23. Välj en (kärlek,skönhet,kreativitet)? KÄRLEK!
24. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Japp!
25. I vems säng sov du inatt? Min egen
26. Vilken färg har din tröja? Vit

Sorg:

27. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut? för många gånger
28. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Ja, många
29. Gråter du när du skadar dig? Oftast inte, ska vara ordentligt då

Lycka:
30. Är du en glad person? Ja, de tycker jag!
31. Vad gör dig glad? Mina vänner
32. Önskar du att du vore lyckligare? JA!
33. Kan musik göra dig glad? Jaa!

Kärlek:
34. Har du någon annan än din familj sagt "jag älskar dig" ? Ja
35. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det ? Ja, annars säger jag det inte!
36. Har du en flick/pojkvän? Nej
37. Är du nöjd? kanske
38. Är du kär ? vet inte

Hat:
39. Vem hatar du verkligen? En del....
40. Har du någonsin gjort en hat-lista? Inte som jag själv minns
41. Är du en mobbare? skulle jag inte säga
42. Har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta?  Ja, utav ren frustration!
43. Har du blivit sviken någon gång? Allt för många gånger

Skolan:
46. Gillar du skolan? ja och nej.
47. Värsta ämnet? Matte
48. Har du spytt i skolan nån gång? Nej
49. Är skolmaten god? inga större fel på den,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback