27 DAGAR!

Snart är det bara 27 dagar kvar.. massor av prov och inlämningar samt redovisningar ska klämmas in där..! SJUKT stressad, eftersom jag måste jobba lite också liksom .. Jobbade kvällen igår och dag i dag så missade viktiga lektioner tyvärr som jag inte har tid att missa! Projektet vi bokat in blev inte av heller ... imorgon kan jag inte och på Fredag ska det vara inlämnat och klart .. ! TUR ÄR att vi redovisar på film! Var och handlade idag med mamma köpte 2 klänningar en kjol och ett linne och lite under kläder samt en liten tröja :) Vill träffa dig också men känns som att jag bara tjatar på någon som inte vill fast du säger att du vill .... men åter är vi tillbaka där finns inte tid! Jag tar mig iaf tid men men saker och ting är som dom är tyvärr mitt rum är ett bombnedslag kunde inte bry mig mindre, orkar inte bry mig om någonting som inte är värt att bry sig om verkligen ner på havets botten... kommer jag ta mig upp? orkar jag ens det, vill jag ta mig dit? vet ingenting längre mer än att jag vill bara ta studenten och inte har något mer med dom att göra! Jävla system dom har alltså ändå är dom utnämnda till Stockholms bästa gymnasieskola!!???? Demens prov imorgon kl 15 .. hur kommer det att gå, när jag själv är dement fan! Nästa vecka har jag RISK ETTAN att gå på ..! Orkar inte men det är ett måste annars ere bye bye körkort.. Uppsamlings provet blev flyttat till den 26 Maj fett skönt för annars skulle jag inte kunna gå på risk ettan men samtidigt orkar man inte flytta på allt vill bara ha allt gjort ! Nästa vecka ere skärgården som gäller med klassen funderar på att inte åka med kommer inte att orka det.. Hela klassen är splittrad och det snackas skit överallt!


Dagens inköp!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback