Förlängd studietid....!

Körde stenhårt på naturen idag haft allt för mycket annat att tänka på ...  fick förlängd studietid till den 1 Sept -09  för att klara de kurser som jag inte klarat... !

Efter skolan köpte jag en ny mugg till jobbet eftersom "någon" haft sönder min, samt en termo-mugg så jag inte behöver hälla i mig morgon kaffet samt kunna ha den i skolan än gå runt med en porslins mugg.. Det var väldigt varmt idag så jag Emma och Carro åkte till donken för att köpa mjukglass under våran håltimme men dom höll på att rengöra den och det skulle ta en timme lite drygt sa han ... eftersom att det är väldigt sällan folk kommer och köper glass runt 11 på förmiddagen.  Så vi åkte till T Centrum och köpte där och jag passade på att springa in på apoteket och köpa en väl behövlig tvål eftersom jag inte kan ha någon annan tråkigt nog. Sen tog jag en tur till jobbet som alltid annars är väldigt kul, då i hissen slog det mig hade svårt att trycka på knappen " 5 " eftersom när jag är ledig och bara kommer till jobbet har det alltid varit för att ta en kaffe med Renate .. och idag och för alltid kommer det aldrig mer att bli så .. Chefen som var mitt huvudsakliga ärende idag var inte där utan på möte så hängde på jobbet i drygt två timmar och hjälpte mamma lite som jobbar på avdelningen över mig. Skrev en lapp iaf till A-L och bad henne ringa mig så nu har jag iaf försökt .. !

Sen imorgon ska jag kunna skillnaden mellan Riksdag och Regeringen samt deras huvudsakliga uppgifter.. .snark!

Onsdag ska jag träffa Gustaf som jag ska betala flaket till, ska bli skönt att bli av med det iaf!
men innan det ska jag ha prov i Historian och även till tandläkaren (hjälp!)


Wish me good luck people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback