Spara liv! Kör som en kärring!

Gjorde riskettan idag så en sak avklarad utav tusen andra saker.......

1. Kalas imorgon (Lördag)
2. Svenska prov (Måndag)
3. Naturprov (Tisdag)
4. Historia prov och ännu ett naturprov som jag kommer missa....... pga Halkbanan! Men liksom Hell yeah!
5. Skiva (Torsdag)
6. Anmäla mig till prövning på Måndag (18)
7. Naturprov IGEN!
8. Historia prov även detta igen ....
osv osv osv osv



MEN!

Projektet är avklarat! Redovisade idag med våran film som togs emot väldigt bra utav våra 3 vårdlärare, varav Mamma OP vill ha kvar våran film för att visa kommande elever hur man kan göra! :D

Såg precis en film ... och större delen av filmen handla om kärlek men även om Grekland, är ju passande nu, när just du är i Grekland precis just nu vid denna tidpunkt. Det blev lite små jobbigt! Även under riskettan tänkte jag väldigt mycket på dig... Fick se massa olika klipp med kärlekspar som blev påkörda på ett eller annat sätt och dog rakt framför sin älskade ... och alla ni som känner mig lite allt för väl, vet att jag med era ord att beskriva mig.... så blev jag "blödig" men men !



Nothing else matters!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback