stressad.. Hur ska jag hinna!?

Fick veta att de ska vara "stängd" begravning för dig, bara familjen ska närvara..  - Saknar dig! ♥



Fick mina nya skor som jag beställt igår, skit fina men skavsår, har mördat mina stackars fötter!
Mina namnskyltar kom idag också i brevlådan, jätte fina!!!

Klippte mig idag.. ja kort men ändå " uppsättningsbart ". Imorgon ska jag fixa mina naglar, samtidigt tar Tumba studenten.. Grattis till er alla! Lördag handla till studentfrukosten söndag inget planerat än så länge, måndag jobba och sol-duscha.. Tisdag fixa det sista som ska göras samt att Johanna kommer och gör en liten " make-over " på mig =)

Onsdag; STUDENTEN!!!!!

För jag har tagit studenten fy fan va jag är bra!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback