Känslor?

Jag har så mycket jag vill säga till dig, men jag drar mig undan och när du ber mig säga till dig så försvinner allt jag vill säga, älskar att titta in i dina fina bruna ögon men sen finns ju det där andra som stör. Allt kommer efteråt, Igår levde jag för stunden och ville inte bry mig om det andra men nu har allt kommit ikapp mig och du tyckte jag tog väldigt kallt på saken, men saken är den att jag inte känner dig tillräckligt bra ännu för att veta vad jag kan berätta och inte, har ju lärt mig att jag inte kan prata med mina systrar som jag trodde att jag kunde, hinner inte blinka så har dom sagt till någon annan ...... tragiskt!

Sen att översätta allt till engelska också, lycka till..
Jag vet att jag känner starkt för dig men sen då? Som om att det räcker, alla ska jävlas också ^^

Min hjärna blir tom när jag ser dig, men som du sa också, när jag lärt känna dig kommer du be mig vara tyst haha!!

Tänker så mycket just nu på allting att jag blir illamående, jag ska alltid dras in i skit. Det räcker!



Punkt slut. Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback