Onsdag?

Skulle kaka frukost idag, kom precis 20 min innan stangning "klassiker" sen hade vi fel kupong vi hade datumet 14/9 fast det ar 9/9 idag hmmm ?


Getingar overallt, annars frascht.. Tog en massage nara hotellet igar, sa javla duktig och hon gjorde xtra pa min rygg for jag ar sa hard tydligen eller jag vet det redan, men sen sa hon nasta gang ta bara ryggen, dricksa henne med 200 blev helt till sig jag hann inte ens ga darifran sa sprang hon till 7/11 och handla, va lite kul faktiskt.. kom en feta skur nar vi kaka frukost men den vara typ i 3 minuter sen var den borta, stellan kopte halsband till "honom" ocksa :) nej nu vill jag sova, kl ar 10.51, somnade mitt i filmen igar och vakna nar stellan gick ifran mig :(




Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback