Glad Påsk då va fan!

1 April ... Har ännu inte blivit lurad och så ska det förbli!

Sitter irriterad som få på min syster tidsoptimisten nr 1 skulle vara här 11.00 ........!

Sa till Emma igår plusa på 30 min men hon tyckte att vi skulle säga 12.00 för att Johanna är ALLTID sen.

Ska hämta Emma 15.00 på rest. sitter som en raketforskare och frågar mig tusen frågor till hon får veta mina dagens alla planer sen säger hon att hon behöver handla bara för att jag inte ska komma med en ursäkt till att slippa handla... Blir nog bra ändå, köpte hårfärg igår men enligt fb, spåkule-test så ska jag låta mitt hår vara. Och Johanna ville att jag skulle göra svart med lila eller chock-rosa slingor, fatta hak-släppet på mig då!

Ska äta lunch nu med barnen som river hela haket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback