Jobbiga nätter x3

Inte fysiskt men mentalt.. !

Jobbat nu 3 nätter och fått in en nya patient, får inte säga något pga sekretess men fy fan va jobbig!
Skrik attacker var 15 minut och värktabletter hjälper inte till mitt stackars lilla huvud!

Hittade min gamla dagbok från -06 till -08 fanns mkt roligt att läsa men fanns dock lika mkt tråkigheter som man har förträngt.

Fick ju presentkort på TICKET när jag fyllde år så kollar lite resor, tänkte tidigare idag på Kreta eller Kos men inget bestämt blir inte i år. Jobbar hela sommarn och det blir Tunisien i höst sen (:

Ska bara koppla av idag, blev inte som en vanlig valborg, gick av mitt pass imorse och imorgon går jag på ett kvällspass och dag på Söndag sen blir några nätter igen =)

God natt, dröm söta drömmar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback