Påsken 2010

Är snart över..

Snön börjar smälta bort och jag blir överlycklig, trots att snön räddade mig men nu behövs den inte längre tycker jag!

Gjort fint i mitt fönster ♥


Årets sötaste påsk-kärring Melina ♥


Åkte förbi Mormor på skärtorsdagen också, behövde få en stund för mig själv..
Prata lite ♥ (Vet att jag inte får något direkt svar, men alltid skönt att få prata av sig)



Annars har väl påsken varit lite som alltid, familjerelaterat..
Varit jättemkt med syskonbarnen den här veckan, passat på när jag ändå varit hemma och sjukskriven.

Pollen har också brutit ut, och som varje år så är jag sent ute med medicinen så börjar idag ^^
Nytt försökt 2011 ;)

Försökt lära Dorothea att cykla i veckan, går ganska bra. Behövs bara sopa bort all grus.


Åter jobb imorgon, hoppas på de bästa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback