Uppdatering... bättre sent än aldrig?

Vart ska jag börja?



Går fortfarande hos sjukgymnasten minst 1ggr/vecka.

Skadade ryggen ytterligare förra veckan, så var hos läkaren i måndags och gjorde en röntgen igår.
Har fått olika uttalanden om den så får väl kolla journalerna när jag får hem dom om jag ska kräva en ny röntgen?

Hittat Johannas brudklänning idag, så det firade vi med mat och vin ;)
Hon kommer att bli den vackraste bruden ever!
Möhippan är under planering. Hihi!!

Händer mkt på jobbet just nu, hade samtal med chefen igår i 2.5 timme och rensade luften ganska rejält.
Känns väldigt skönt nu i efterhand.

Tunisien är avbokad eftersom pappa inte kan flyga så det känns lagom trist och allra mest tycker han själv att det är aptråkigt. Så planerna smids vidare om vad vi ska göra när han fyller 50!? Något förslag?



Byter nummer snart också. Det får inte ges ut, utan min vetskap!
Den halshugger jag personligen.... :)




Eftermiddagsmys med Melina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback