En stund iaf..

Känns lite bättre i kroppen lyckades sova 2 timmar tills någon väckte mig via sms...
Känn dig träffad älskling! ♥

Gjorde värsta berget av sallad och lite pasta och köttfärssås, proppmätt just nu men har ändrat min kost totalt!
Tummen upp för mig, går och skruvar mig för en del saker samtidigt orkar jag inte lägga någon som helst energi på det överhuvudtaget!

Diggade 80-tal´s musik som fan igår och nynna på de idag, vilket en söt tant på jobbet (91år) tycke var modernigheter, kommentera inte de utan log bara.

Blir att åka kommunalt imorgon till Solna Stad, inte åkt kommunalt sen Oktober :P känns lite offside.


Blir nog sista inlägget för idag, så sov så gott och dröm sött ♥

Bilden tagen från internet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback