Jag ljuger så bra.

Gör mig själv till ett offer och låter mig bli illa behandlad.

Vart tog min självrespekt vägen?

Haft långa djupa samtal idag: Vad vill jag? Vad söker jag? Vad gör mig glad? Vad får mig att må bra?
Sök svaren inom dig själv och sluta ödsla energi på något som inte ger något.
Folk som bara tar en bit utav mig hela tiden, men när får jag något utav andra?

Att prata med Sjöberg hjälper, men det är kanske inte alltid så roliga svar man får, men allt är inte roligt här i livet.


Lär dig säga nej, att du inte vill.
Livet går inte under för att du säger ifrån, utan du lär dig mer utav det istället, och ser vilka som verkligen finns där och inte för sina egna fördelar.


Och A verkar tro att jag skojar ibland, men jag är allvarlig men frågan är när ska du/vill du förstå det?
Är mer ärlig mot dig än jag någonsin tidigare har varit...
Är nog mer känslomässigt involverad i dig än vad jag vill vara tror jag.

Ska sluta ödsla min tid på något som inte ger mig något, är hellre ensam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback