Jobbig dag idag!

Blev väckt 06, jippie eller inte men valde att duscha snabbt och kasta på lite smink..
Väl på jobbet var inte jag den enda som mådde piss utan även L. Vi bestämde oss att det finns ingen som helst anledning att stressa med något men allt kändes bara ........!!!

Tur att vi kan läsa av varandra så pass bra så vi inte behöver prata mer än nödvändigt!

Snö kaos också pricken över i? Glöm, hade blivit bokad med gymist. kl 18 och jag slutade ju 16 så gasen i botten hem tog lite saker, blev körd till stationen och åkte kommunalt in till Solna kom precis men ytterst liten marginal MEN jag hann iaf ;)



Fråga om jag hade någon tränings historik.... Idrotten i skolan :D
- Ja då kan du ju börja med att bygga en kondition först så ska jag visa dig gymmet sen.

Sen var jag på dansmixen gick väl sådär halv bra, kom bort mig men kul hade jag och de ska ju vara kul att träna har jag hört.. Haft sjukt ont i axeln hela dagen och varit allmänt negativ men träna ändå och det var bara bra, behöver en spark i arslet i rätt riktning.

Tänkt mkt på Bunny idag också, kunde inte sluta le, " pappa jag vill ha en glass:) "
Bara han och jag som förstår så lämnar den biten nu. Vår låt kom nämligen på när jag satt på tåget så kom alla minnen på en gång.

Ska iaf börja med rehab gummiband och stärka min höger arm. TÄNK POSITIVT!

Kommit en bit in i min nya bok: Inte se, bara röra! Faktiskt underhållande bok ;)

När jag väl hade lunkat hem så kunde jag inte låta bli att skriva på bilen i snön, och det blev ännu mer. Skrev stort som fan, ett god morgon meddelande till Peter. Hoppas det syns imorgon bitti, grävde djupa bokstäver ifall det snöar mera i natt ;) Och JA JAG ORKAR..

Ena gymist. sa du va ju här igår också:D
Jag: Va jag? :P
Han: Ja 2 st? Va heter du i efternamn?
Jag: Selin
Han: Jaa.. precis de syns att du är en Selinare ;) Kommer hela klanen sen?
Jag: Haha, Ja dom kommer sen.. :P (Emma & Johanna)

Glömt hur mkt Centrum ungar det finns eller snarare förträngt! Och ett gäng killar kolla på mig ett X antal ggr, och de behöver ju inte alltid vara en positiv sak, men skulle dom vilja göra något så gör dom de och vem sa att ensam är stark i såna situationer?

Orkar inte gå och oroa mig längre går med huvudet högt och tittar på folk, vill dom något så, är det väl så då!

Blev ett väldigt hoppande i min handling i detta inlägg men mer att läsa än i vanliga fall den senaste tiden.


Nu ska Sara sova tänkte hon iaf.... gissa 1 gång vem som har SOV MORGON imorgon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback