Lördag!

Skit fullständigt i föregående text om att J väcker mig.. Idag kunde jag ha förlorat honom för alltid!!

Skickade sms efter sms men fick inte ett enda svar tills jag skickade smset; Har du dött eller?

Då fick jag tillbaka;

Niklas här jimmy ligger på sjukhuset! Han har krockat med bilen! Jag är där nu ber han ringa när han kan.


Hur reagerar man på de?

Höll på att själv köra av vägen när jag läste detta, allt bara stanna till!
Vad gör jag nu? Ringde till K och var helt upprörd fatta inte att de va sant skicka sms till J.

Får tillbaka;

Han är okej vid medvetande. Dom ska kolla han mer under natten! Intygar blivit fel! Men så du vet. Det var inte hans fel att dom krockade! En bil körde över på fel sida!

Sjukt mycke snörra runt i mitt lilla huvud, spelar ingen roll vems fel det är, det hände ändå och jag som var så irriterad på honom här om dagen, fick ångest direkt, och sagt till honom tusentals gånger att inte ha mobilen när han kör!!!!!! ( Krocken blev någon minut efter vi lagt på telefonen! ) Vet att det inte är direkt mitt fel men känner mig ändå skyldig på något sätt.

Tänk om, tänk det stora OM! Vad hade jag gjort då? Blivit först arg för att han inte svarar mig och sen bryta ihop?

Usch hemska tankar som far omkring i mig just nu, han var på väg hem nu sist jag prata med honom kl 23.50 nu e kl ändå snart 4! Han skulle höra av sig när han lagt sig i sängen men bättre att han får lite sömn, fortfarande i chock men vem fan hade inte varit de??!

Det var meningen att vi skulle ses ikväll och ha Lördagsmys så händer sånt här:(
Är redan splittrad i mig själv och detta gjorde inte saken direkt bättre heller, kan bara lägga skulden på den där jävla idioten som körde på honom!

Jobbar imorgon, vill sjukskriva mig men redan försökt byta bort morgondagen och då tror dom jag hittar på om jag ringer mig sjuk imorgon :/ jävla helvete också!!

Skrikit av mig i bilen på vägen hem, känner mig helt tom nu, ont har jag överallt men ska bita ihop, J fick 2 brutna revben, han har nog mer ont än mig just nu.

När jag svängde in på min gata höll jag på att köra på ett rådjur, tankarna var inte där dom skulle vara, men hann precis, den hoppa undan i en jävla fart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback