Står stilla..

I mitt huvud!

Ledig idag, känner mig rastlös men ändå så ere skönt, och att J ringer och väcker mig fast jag sagt att jag ska sova ^^ lite irriterande för jag har svårt att somna om och jag behöver sova och detta är inte första gången heller för den delen! Sen ringde han när jag jobba igår också så M fråga hur länge vi varit tillsammans ja ba ööh aldrig :P

L fortsätter att skrämma mig på jobbet, tror hjärtat ska hoppa ur kroppen på mig vissa gånger, inte kul de här.. kommer till slut hamna på psyket själv liksom :P Var inte meningen igår dock, redan suttit och kollat du så vänder jag mig om till M som jag jobbade med och sen när jag vänder mig mot fönstret står L och vinkar, flög nästan av stolen, han tyckte dock att de jävligt kul! Hade jag också tyckt om de var ombytta roller.. Det är en av anledningarna till att jag inte kollar ut genom fönstrerna på kvällarna ! Lärde mig dock att spela Black Jack igår eller inte, sämst på att räkna men iaf!

ξ

Gumman! Hör av dig efter jobbet så leker vi lite, kan inte vara hemma hela dagen.....

Ska dock hämta tanten efter jobbet ikväll =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback