Tisdag.. Andra dagen på jobbet!

Mycket att ta in, massa papper jag inte är van att fylla i osv, listan kan göras lång men de gick jättebra och idag fick jag jobba helt själv, tråkigt men va gör man, gick ju bra de med..

Imorgon jobbar jag dock kväll så jobbar med en kollega då, tur de i de där stora spökhuset!
Så länge man "pratar" med spökena så är det lugnt iaf =)

Jobbar schemalagt hela Februari ut än så länge sen får vi se ... Bara jag inte själv blir psykiskt störd av "spökena"

Min bok fortsätter jag att läsa men inte varje dag, går lite trögt men den e as bra :D:D:D
Bra köp!


Ska försöka sova tidigt idag så jag inte blir trött på Torsdag eftersom jag "vänder" på dygnet när jag jobbar kväll, dag, kväll, dag osv osv ..


God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback