04-01-10

En boende ramla idag, jag och några kollegor fick lyfta honom tillbaka till sängen, säger AJ smärta..

Han spänner sig också och gör sig tyngre än vad han är, nu har jag så ont så jag inte vet vart jag ska ta vägen sovit "middag" men lika trött fortfarande..

Har redan arb skada nu byggde jag på den, härligt.. har inte fyllt 20 och är redan trasig!

Disney on Ice imorgon med Dorpan, hon e är helt lyrisk pratar om Musse och Mimmi Pigg hela tiden =)

Känner att min julklapp var en bra sådan ♥

Jobbar kväll imorgon efter också, bara att lämna hem henne o infinna sig på jobbet, men de ska nog gå bra iaf!

Ska rota bland alla piller nu och se om jag finner något som är smärtstillande sen försöka nanna mig själv till sömns så ring inte och väck mig tack, skicka ett sms o kolla om jag är vaken först (om det inte är viktigt dvs)

God natt på er.

Kommentarer
Postat av: Elin

shit! disney on ice, det ska jag ge Elsa när hon blitt större, perfekt ju!



du får ta det lugnt på jobbet Sara! Ta hand om dig...!

Puss o Kram kurredutten

2010-01-04 @ 20:38:57
URL: http://kjolvik.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback