Bättre sent än aldrig?

Eller??

Länge sen jag skrev, mycket har hänt..

Skriver mycket privat därför jag inte uppdaterat heller, känner att vissa saker ska man hålla för sig själv!

Haft semester i veckan, tagit igen sömn som gått förlorad.
Nya mediciner och träning med sjukgymnasten, schemat är fullbokat.
Kvävs i värmen, men längtar ändå till Tunisien i höst.


Kollar skräp TV medans Emma gör sig klar för utgång =)
Planerar min andra tatuering också, har inte riktigt bestämt mig för stilen av texten ännu.
Så det måste filas lite.

Blivit blond igen och fått fast anställning, så livet börjar vända nu. Äntligen!


Möhippan har också börjat planeras ;)

Uppdaterar senare igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback