50 betyder 50!

Hade bråttom till jobbet imorse skickade sms till J att " jag försov mig, är på väg" men kom inte så långt..
Körde 90 på 50 väg och skarp kurva "Vägen svängde men det gjorde inte Sara"
Ringer till pappa, han är på väg, ringer sen till  F mobil och säger att jag kört av vägen men jag kommer till jobbet, dock så hade hon mått dåligt och gått från jobbet tidigare, försöker ringa till J men bara telefonsvarare, ringer sen till jobbet och pratar med C och fick strikta order att jag får inte komma in och jobba som jag då hade tänkt, ja jag vet jag är störd! In till Huddinge akuten med fullt pådrag, får absoult inte röra mig, kul jul jag kan aldrig vara stilla!

Flera undersökningar med fingrar i röven och sönderklippta kläder låg jag där blottad och börjar böla när jag fattade vad som egentligen hade hänt, vilket kunde gått ännu värre, men alla ska vi dö nån gång och som jag sagt tidigare, ska jag smälla så ska jag smälla ensam i bilen!


Har sjukt ont i kroppen, hade redan ont innan med min arb skada och prova 4 dubbla de.. Oskönt!

Kommentarer
Postat av: Susan

Hur är det nu? Är du hel?

Kram på dig!!!

2010-03-29 @ 23:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback