Äntligen FREDAG!

Idag fyller Gamla fina Djurgården 119 år ♥

Ska snart till jobbet, sitter fortfarande i morgonrock och ruffsig i håret. Ska väl fixa mig lite men eftersom jag ska ha fredagsmys med J på jobbet så ska jag nog ha mjukisdressen :D

Vi ska göra lite marängsviss och kolla lite Tv (om arbetet tillåter d.v.s)

Håller på att kolla nya mobiler och den här gången ska jag svälja min stolthet och faktiskt köpa en Sony Ericsson, en likadan som min syster har fast en annan färg dock :)

Ska även byta nummer!! Trött på att folk ger ut mitt nummer till höger och vänster.
Men ska välja ett enkelt i någon butik så jag inte bara får ett tråkigt nummer om jag beställer hem ett!

Dags att fixa sig nu, ha en trevlig kväll alla ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback