Det gör ont, det gör ont... en liten stund på natten, men inget på dan!

Kanske man kan sjunga men jag har konstanta värkar och vet snart inte vad jag ska göra?
Sök hjälp är den vanliga kommentaren jag får, men "ta 2 alvedon vid behov" har man hört tidigare.

Blandar alvedon med ipren men inte fan hjälper de, en stund bara sen släpper det och nu har jag jobbat hela veckan utan några värktabletter alls och det känns ju i hela kroppen. Fan inte roligt! Ibland vill jag bara lägga mig ner och ge upp mitt jordeliv.

Gav hamstern lite gurka som hon sitter och snaskar på just nu, verkar gilla det:)

Jobbade med J o vi hade mys med let's dance och marängsviss men fnitterfior var vi, kom på en hel del saker man kan göra mot övrig personal ;) Hämden är ljuv eller hur var det ?


Ska lägga mig nu o hoppas att jag kan få lite sömn, jobbar dag imorgon och det är ingen större hit för min del.

Dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback