Klimakterie kärring!

Ofta man åker en 7 sits buss/bil fullsatt med ungar i bilstol och annat dyl, och sen PRESSAR MIG I RÖVEN I 120 !

Sara blir fly förbannad inte fan pressar man någon när man har ungar med i bilen, jag hade dessutom Melina där bak och kunde inte hålla mig, byter fil sen pressar jag henne i röven men hon byter fil och pressar mig åter igen och sen åker jag om kärring-jäveln men hon ser fan inget utan tittar bara rakt fram och såna ska man passa sig för. Dom märker fan ingenting "bara jag kommer fram" Så slutade lägga min energi på henne, och koncentrerade mig på min lilla skatt som satt fastspänd där bak ♥

Hade Melina igår natt och sen lekte vi idag, gick hur bra som helst. Hel nöjd sov HELA natten. Fan va mys men jag hade så grova smärtor i magen tack vare den där ratt-fittan som jag fick uppkörd i magen. Så visste inte hur jag skulle ligga, fy va dåligt jag mådde.

Skulle iaf lämna hem henne till sin mamma, men sluta med att jag fick plocka upp syster nr 2.
Hem till syster nr 1 och fika sen köra syster nr 2 till jobbet i rusning. Tack.
Sluta med att jag fick med mig både Melina och Dorothea tillbaka hem så nu e jag barnvakt dubbelt upp.
Vad gör man inte för familjen ♥

Var på Maxi tidigt imorse, tyckte Melina om. Satt snällt i vagnen och sa hej till alla gamla, som tyckte hon var super söt.
Vidare till Toys R us och bytte ut en grej till påsk present, tar så j*vla tid att handla med barn, pilla hit o pilla dit och jag med mitt bakterie hit och bakterie dit, ritade lite där och lekte lite i lekhusen (jag tittade på, får jag väl understryka så de inte tros annat ;) )




Är inte alltid lika kul att vara Pippi ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback