True colors

Blivit så ljud och ljus känslig på senaste tiden, fan va trist!

Sovit större delen idag fram till ca 16.30 faan va skönt de va, sen åkte jag till syrran och lämna en grej hon hade glömt här, har aldrig kört så "ordentligt" inte ens när jag övningskörde, ja vad säger man " lär dig av dina misstag"

Kände hur folk pressa mig i arslet, som jag ofta går igång på och kör ett race med dom, orkar inte de, jobbigt nog att trampa på gasen och växla till o från.

Fick Melina med mig hem som inte heller mår så bra och hon somnade för ca en timme sen ♥
Hon fick välja film på gula villan blev nån tecknad tess och ubbe som vi ska se imorgon, får väl hålla tummarna att den är någorlunda se-värd :)


Tog en bio igår och enligt C så är jag världens sämsta bio-dejt

Skräck-film - Ligger du gömd understolen.
Komedi-film - Ligger du dubbelvikt av garv så alla hör.
Action-film - Sitter du och irriterar dig på att folk gör fel eller "Slå han då din jävel"
Kärleks-film - Sitter du o bölar floder.

Killen måste tro att du är störd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback