VÄNNER ♥

Låg o titta på nya Desperate Housewives igår, kunde inte sova.. Oroa mig för en kompis som var ute o söp ner sig, sen kommer nästa och skriver på msn att han mår piss, satte mig i bilen direkt kl 04.30, körde kanske liiite för fort var i Södertälje på 10 minuter :) Höll hans hand och kramade honom så att han kunde somna ♥ Blev väckt av jobbet kl 12, sa ju att jag skulle bli inringd bara för att jag hade ledig helg .. såå typiskt! Tänkte låta bli att svara men visste ju att J jobba och så lät hon så gullig så kunde inte säga nej så börjar jobba kl 21 ikväll till 07 imorgon bitti.


Vidare till farmor var halvt social till 15, hem halv social. Åkte o handla för att alla hade druckit nu ligger jag i sängen och "sover" tills jag ska upp för att göra mig iordning :)

Min svåger kallar mig för konsulten Sara.

Jag kan vara din bästa vän men inte din flickvän!


Hoppas på en bra kväll till er andra och jag finns på luren ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback