Vårkänslor!?

Nja dom börjar ana sig in på mig, men vill ha bort mer snö först! Och jävlar va vattenpölar de blir då och inte kan man använda fina tygskor riktigt då heller :(

Köpte lite kakor till jobbet ikväll efter mitt kvällspass, ska mumsa lite imorgon. Fick byta med J, tack ♥

Prata lite med F och hon tycker att jag borde jobba natt så att de passar in på min mentalitet. Men passar det in på min rädsla? Stick du stygga spöke för du finns inte!

Nästa fråga är, ska man börja med pollen medicineringen nu eller? Är alltid försenad med den skiten, men med tanke på att jag jobbar i "skogen" så kanske det är en smart idée från min sida?

Får lov att ringa vårdcentralen så jag får ut mer för pengarna!
Kostar att vara sjuk, tyvärr....


Hade sjukt ont i kroppen igår, men när jag vakna idag, trodde jag var förlamad först, kände inte av mina ben. Fick lite små panik men satte mig upp och slog mig själv. Inte var de nå fel på dom inte ;)

När jag gick på mitt pass frågade J2 hur de var fatt med mig ... men efter ikväll med T, aldrig mer!
Aldrig haft så ont i heeela kroppen på de här sättet förut och då är alla andra dagar en riktig barnlek!
Kände att nej faaan jag orkar inte en kväll till och som tur var fick jag byta.

Nu ska jag tycka lite mer synd om mig och försöka sova lite.



Dröm sött !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback