Vila mina öron!

Jobbat nu två kvällar i rad men en trevlig kvinna på jobbet men va fan hon blir aldrig tyst! och dessutom kommer nästa grej, vi jobbar imorgon också!!!

Jimmy måste dessutom vara döv, sa till honom att vara hemma idag, nej då han jobbar och ska dessutom gå på kl 02.00 i natt också för att ploga! och jag sa Du hör vad jag säger, välj att lyssna!

Iaf M på jobbet, fråga hur många barn jag har eftersom jag tycker bebis reklamen om Libero är så söt, men jag sa jag har ingen partner och de skulle jag inte ha sagt tror jag, för då drog munnen igång på henne i ett..

Hon hade tre krav jag ska följa hos en man;

Snäll
Arbetsam
Och som älskar mig.


Ingenting annat var viktigt verkade de som, man ba öh?

L kom till jobbet och skrämde mig, fan också trodde han drev med mig, (van att folk driver) men tur att jag ock J smider en plan om att lyckas skrämma honom, eller hon har påbörjat jag fyller i lite granna ;)

Har mkt i mitt lilla huvud just nu som inte rymmer så mkt, så ska sluta skriva nu, men åker till Ullared imorgon natt :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback