2010-11-10

Fy fan för snön alltså!
Körde fast i backen upp till jobbet igår, jävla iskana! Men fick hjälp av en söt liten kille från lastbilen bakom! hihi

Comviq hade problem med nätet och jag stod i en radioskugga så kunde inte ringa eller sms någon! När jag satt där i bilen skulle precis kliva ur och gå därifrån, tänkte nu skiter jag i de här, klipper sönder körkortet!
Men det gick ju bra till slut ;D Sen kommer J och åker förbi .. precis det sista jag ville!!

Varit magsjuk i helgen så legat isolerad, VC vägrar ge sjukintyg, privatläkare gillar jag inte!

Varit med gubben flera dagar i rad känns konstigt men bra, nu ses vi inte på länge heller så man får passa på
när tillfälle ges ...


Lovade i helgen att jag skulle bevisa att jag kunde vara utan, när tillfälle ges försöker han få bort det jag lovat &
att de inte gäller längre... men icke sa nicke! En nykter Sara kommer ihåg vad som blivit lovat!
Så 2 dar i rad har jag varit en riktig torrboll =) *Stolt*

Är tillbaka på jobbet i natt, blandade känslor till det men det blir nog bra, jobba 2 ledig 1 jobba 3 sen ledig 6.



Känner att julstressen börjar krypa sig allt närmre och börjar få panik!!
Sommar sommar sommar vill jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback